tisdag 10 november 2009

Bokat och klart.


Nu var boendet bokat och klart till Lorents Marincup vänern Hällekis den 5:e December.
Vi kommer att bo på Torsö torsdag till söndag med en dags tur ner till Hällekis. Jag kommer få en Jamte på besök i båten under den helgen sen troligen även min far. Micke Svedlund (Team Svedlund) från Tandsbyn utanför Östersund kommer ner för att göra debut på vänern. Vi kommer att utgå från Brommösund fredagen den 4:e och 6:e dec. Vi får hoppas att vädergudarna kan låta oss fiska i dagarna 3... Ska även bli kul att träffa TSG mf mf på tävlingen i hällekis.

På lördag är det dax för king of mälaren gäddfiske tävling med utgångshamn Rosersberg. Jag kommer att fiska med en av mina nya sponsorer Birkan från Lidköping och ev en till. Vi hoppas på ett bättre resultat än de senaste gädd drabbningarna då vi mer eller mindre har haft ett katastof dåligt fiske. Jag återkommer med rapport och bilder samt resultat på lördag kväll.

1 kommentar:

  1. Det blir ej Birkan i båten i helgen. Vi får se vem det blir.

    SvaraRadera