fredag 20 november 2009

Tid för datan...





Nu lagomt till ett av TV4:s sämsta program sänds på tv så får man tid att skriva lite. Ok jag gillar musik och har mycket musik hemma då en av mina största hobbys förutom fiske är musik men det finns en gräns! Vilken dynga.
Jag ska inte sticka under stolen med att det är Rock and Roll som gäller för mig och att jag har sett ett par avsnitt av det just nämnda programet.
Varför inte fler allmänbildande program som på spåret mf mf?
I morgon blir det familjen och sen på söndag lite gäddfiske.
Vi ses där ute.

3 kommentarer:

  1. Har en känsla av att det blir TUNG MUSIK om två veckor! Typ som blylod ;) Killarna som kommer lyssnar inte på Darin bara så du vet!
    Rock on// Micke

    SvaraRadera
  2. Själv kan jag tipsa att Kanadarödingen på Kallsjön gillar Deep Purple speciellt albumet Fireball.

    Skitfiske på dig!

    SvaraRadera
  3. Ska köra in båten på jobbet för att fixa lite med stereon innan avfärd!

    SvaraRadera